The Squid Girl
ENTRY ABOUT LINKIES TUTOBIES +FOLLOW DBOARD NEWER OLDER
Selamat Hari Raya
Wednesday 7 August 2013 - Permalink - 1 Comments
Haiii..sempena hari raya ni aku nak ucapkan selamt hari raya maaf zahir & batin kepada followers,kawan2 dan yang selama ni sudi lawat blog aku yang xseberapa ni..hehe.aku nak mintak maaf kalau aku penah buat silap dekat korang ye..mane lah tau kan senyap2 korang kecik hati dgn aku..raye tahun ni tema baju raya korang ape?kongsi2 la sikit..hehe..keluarga aku xde tema pon pakai ikut suka..kat rumah aku tahun ni mcm biase ade sate,nasi minyak...buat biase2 jer..sebab tu jer yang termampu...

Ramai juga yang datang,orang lain duk sibuk beraya aku duk sibuk berblogging..dah tengah ade idea nak update blog mestila kena guna kesempatan ni baik2 kalau tak hilang nanti idea yang tengah bersarang kat otak ni...mak aku dah mula nak membebel sebab aku tak kua dari bilik..aku malas ah nak kua,aku dah la jenis malas nak layan orang *teruk*..nak duit raya tapi malas nak layan orang,haha,,,agak2 dapat ke tidak duit raya, aku kan dh besar,tapi persan kecik lagi...haha

tadi sibuk giler sebab sate nak habis so aku la jugak yang kena uruskan ambik sate then susun dalam bekas kat depan.malu giler k sebab aku rase pakaian aku pelik sangat..kakak aku cakap aku pakai baju ni macam orang nak bertunang.kain plak jarang terpaksalah aku tukar yang lain..xkan nak pakai kain jarang kot..malu k.selain tu,aku nak mintak tolong korang doakan aku k supaya permohonan yg aku buat nak ppergi ke kru academy dterima..itu lah harapan aku..that's all.bye :)