The Squid Girl
ENTRY ABOUT LINKIES TUTOBIES +FOLLOW DBOARD NEWER OLDER
Dugaan :')
Thursday 26 December 2013 - Permalink - 1 Comments
Assalamualaikum..hari ni baru ade semangat nk update blog dengan story2 aku yang terlebih mengarut..selama ni entry penuh pasal GA je..hehe..ape yang aku taip tu ikut suke hati aku jerr..nk cipta ayat sedap2 mmg fail la..hahaa

Hmm..sejak beberapa hari ni asyik nk menangis jer + demam ,lagi..sebut pasal demam ni aku mmg susah nk makan ubat..haha..bile mak aku da start bukak mulut..haaa baru la tergedik-gedik nk makan ubat..kadang2 aku rase mcm berat sangat nak hadapi ujian yang Allah bagi kt aku..nak tabah dan cekalkn hati tu part paling susah bgi aku..dari pagi smpai malam,menangis la kerja aku..xtau bile aku dapat brhenti menangis..

Hmm..smpai kt sini jer..penat mnaip guna screen keyboard ni..keyboard aku rosk smpai terburai sgle isi kt dlm tu..klau sudi kasi klik sekali nuff n churp2..hehe..tata sayangku smua ;p