The Squid Girl
ENTRY ABOUT LINKIES TUTOBIES +FOLLOW DBOARD NEWER OLDER
Product review : Cetaphil
Friday 3 January 2014 - Permalink - 7 Comments
sumber: uncle google


Assalamualaikum dan hai semua :D
Ok hari ni aku nak buat review sikit tentang pencuci muka yang aku guna iaitu Cetaphil..dah dekat sebulan lebih aku guna cetaphil ni..alhamdulillah muka aku sekarang da makin ok dari dulu..yeayy :D..jenis yang aku guna mcm kat atas tu..sesuai untuk muka dan badan..sebelum aku beli pon aku review jgk pasal cetaphil ni kat blog orang lain dan ramai bagi feedback postitif..kalau dulu muka aku ni macam ade jerawat kecik2 yang suka sangat tumbuh dekat bhagian T-zone..dah la aku ni ade resdung..jadi makin menjadi2 la benda tu tumbuh..sangat stress masa tu..so bile aku guna cetaphil ni ok la sikit muka aku..jerawat pon jarang naik..kalau naik pon bile dia rase nak naik and mase tu aku rase macam err knp dia ni suka sangat menempek kat muka aku..tapi aku biar je jerawat tu baik sendiri..nak picit nanti lain pulak yg jadinya..lagipun cetaphil ni bukan jenis yang buih2 tu..walaupun xberbuih tapi still dapat cuci segala kekotoran dekat muka kita ni..yang ni sesuai untuk orang yang berjerawat teruk..macam eczema pon ok..kirenye dari baby sampai orang tua pon blh guna sbb sesuai untuk semua jenis kulit..stahu aku cetaphil ni dijual di farmasi,guardian dan watsons..aku beli dekat farmasi sebb lagi murah..aku tgk harga dkt guardian dan watsons tu dalam RM50 lebih..dekat farmasi RM42 je bagi yg botol besar la..yg botol kecik dalam RM20 lebih kot..aku pon da xingat..heheh..sampai sini je aku review..kalau korang xpuas hati dengan review aku ni korang boleh cari  sendiri dekat uncle google..korang taip la kelebihan cetaphil..berlambak2 keluar..tata :D